Afspraken

Afspraken

Voor het maken van een afspraak kunt u op werkdagen bellen, van 08.00-10.00 uur en van 10.30-12.00 uur.

De assistente zal u bij het maken van de afspraak vragen naar de reden. Ook zal de assistente beoordelen bij wie u terecht kunt voor deze afspraak en deze in overleg met u plannen.

In verband met de toenemende zorgvraag bieden wij spreekuren bij:

  • de huisarts
  • de huisarts in opleiding
  • de praktijkverpleegkundige
  • de praktijkondersteuner ggz
  • de doktersassistente

Meer tijd nodig?
Uw medisch hulpverlener heeft voldoende tijd nodig voor uw medische klacht of vraag. Wij plannen 10 minuten per medische klacht/vraag in, dus 10 minuten = 1 medische klacht/vraag en 20 minuten = 2 medische klachten/vragen. Er geldt een maximum van 2 medische klachten/vragen per consult.

Heeft u meerdere medische klachten of vragen om te bespreken, geef dit dan aan bij de assistente.  Zij kan hiermee rekening houden bij het maken van de afspraak.

No show
Helaas hebben wij dagelijks te maken met patiënten die niet op hun afspraak verschijnen. Hierdoor gaat veel spreekuurtijd verloren, waarin wij andere patiënten hadden kunnen gezien.

Indien u verhinderd bent voor een afspraak, laat ons dit dan tijdig weten. Niet afgezegde afspraken zullen in rekening worden gebracht, u ontvangt een factuur voor de tijd die wij voor u gepland hadden. Deze factuur kunt u niet declareren bij uw zorgverzekering.

Afspraak maken via Uw Zorg Online
Met de gratis Uw Zorg online app regelt u eenvoudig en binnen een beveiligde patiëntenomgeving allerlei zorg direct online bij uw eigen huisarts. Zo heeft u 24 uur per dag toegang tot uw medicatieoverzicht, kunt u eerder voorgeschreven medicijnen bestellen, afspraken maken of een E-consult starten.

Met uw eigen account logt u veilig in en hoeft u niet elke keer opnieuw uw gegevens in te voeren.

Na uw aanmelding op de website koppelen wij na een controle uw account aan ons informatiesysteem.

Direct naar Uw Zorg online